یک سلاح مخفی برای طراحی وب سایت فروشگاهی - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

حتما برای شما هم این سوال مطرح شده است که منظور از طراحی سایت تعاملی چیست؟ این عبارت تخصصی که این روزها ورد زبان بسیاری از طراحان سایت و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ است، دقیقاً شامل چه ابعادی می‌شود؟ در این مقاله از شاپفا تصمیم داریم سیر تا پیاز طراحی تعاملی را مورد بررسی قرار دهیم و مزایای آن را با یکدیگر مرور کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم صفحه استراتژیک سایت خود را در قسمت فوتر قرار داده و به صفحه مذبور لینک دهید. این صفحات شامل صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، صفحه مجله سایت، مقالات، خدمات و … می‌شود.

برای مثال، یک کتاب آموزشی رایگان در سایت قرار دهید و برای دانلود آن ایمیل یا شماره تماسی از کاربر درخواست کنید.

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

پس از پایان نوشتن اولین نوشته خود روی دکمه “انتشار” کلیک کنید. برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای قرارگرفتن نوشته‌ها تعیین کنید.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد، به همین دلیل ما برای درک اهداف کسب‌وکارتان زمان می‌گذاریم.

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

برای مثال، آیا در دفتر کار خود و از طریق کامپیوتر محل کارش به سایت رسیده یا این که از طریق گوشی یا تبلت و در خانه یا یک اتوبوس شلوغ در حال مطالعه سایت است؟

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

سلام چه طوری میتونم یه مقاله بنویسم تو ورد پرس که توی منو باشه ولی توی صفحه ی سایتم نباشه که صفحه اولش شلوغ باشه

در این بخش به کلیک کنید طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

مخاطبان در سایت‌های تعاملی به دلیل ارتباط تقریبا دو طرفه‌ای که ایجاد شده و فضای ساده‌ای به وجود آمده، حس نزدیکی بیشتری با برند و کسب و کار پیدا می‌کنند.

به همین دلیل است که همه کسب و کارها می‌کوشند تا حس وفاداری در مشتریان خود ایجاد کنند. کاری که با طراحی تعاملی وب سایت امکان‌پذیر خواهد شد.
به علاوه، مشتریان وفادار سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای کسب و کارها به شمار می‌روند. چرا که نه تنها خود به صورت مرتب خرید می‌کنند، بلکه برند و سایت را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی خواهند کرد.

فراموش نکنید داشتن سایت، درآمد شما را به حداکثر می‌رساند.

البته خدمات طراحی سایت اختصاصی با کمک زبان‌های برنامه نویسی، فرایندی طولانی بوده و هزینه‌های بالایی دارد.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

وردپرس و پرتال هر یک مزایایی نسبت به دیگری دارد. از طرفی، وردپرس یک سیستم شناخته شده است که قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد.

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که سایتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

انتشار: به کمک این قسمت شما می‌توانید پیش نمایشی از برگه خود پیش از انتشار آن تماشا نمایید، یا آن را پیش‌نویس کرده و یا آن را منتشر کنید.

در ادامه برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به یکی از کلیک کنید مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

در این مقاله به بررسی فروشگاه‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می‌شود پرداخته‌ایم. با دانستن این موضوع که...

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

نوین دو راه مختلف برای ساخت وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد. اولین راه این سایت انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است.

استفاده از خدمات طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا آماده، مزایای زیادی دارد. مانند رایگان بودن، راحت بودن نحوه مدیریت ادامه مطلب سایت، عدم نیاز به کدنویسی و غیره.

Report this wiki page